2012 m. rugsėjo 10 d., pirmadienis

Sostinės dienos 2012,08,31-2012,09,02

 Lenonas vietoj Lenino.
 Muzikos klausytis atsisėdus smagiau.
 Rimtų vyrų žaidimai
 Merginų žaidimai.
 Keista, bet norinčių išsimaudyti šiame šauniame baseine nebuvo.
 Žvejai. :)
 Mugės saldainiai-mielas vaikystės prisiminimas.
 Žaismingos sagės ir pakabukai.
 Kalvio darbai mane sužavėjo.
 Vieni mugėje piešė,
 kiti mokinosi velti.
 Puiki grafika. Gaila neįsiminiau dailininko pavardės.
 Dama su katinu.
 Šilta, ramybe dvelkianti tapyba ant medžio.

 Linksmos padaužos
 ir žavios puošeivos. Nuostabios lėlės. Jauti kiek širdies įdėjo meistrė jas kurdama.
 Nepakartojamos vilnonės damos.
 Šitie senoviniai nostalgiški lagaminai mane sužavėjo.
 Puikūs meninio stiklo studijos iš Panevėžio dirbiniai. Neatsilaikiau ir nusipirkau kelis daiktelius. :)
 UAB "Stiklo paslaptis" figurėlės
 ir žaismingos vazos. www.stiklopaslaptis.lt
 Truputi siurealistiška, bet man patiko.
 Man beprotiškai patinka Gintaro Tadausko Gyvybės medžiai.

 Dailininko Modesto Malinausko darbai.
 Smagi, žaisminga keramika.
 Žavios keramikinės lėlės.
 Rimti darbai.
 Nuostabios žvakidės.
 Žvakidės ir stoveliai smilkalams-kiek neįprasti savo forma, bet labai lietuviškais raštais.
 Žalvariniai papuošalai-autentiškų senovės baltų papuošalų, rastų kapinynuose, kopijos.
 Buvau tikra, kad tai medinės apyrankės, bet pasirodė, kad tai oda, kruopščiai nugludinta ir nupoliruota.

Miniatiuriniai ąsotėliai ir puodinės. Savo kolekcijoje turiu jau tris šios meistrės dirbinius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą